Analityk systemowo-biznesowy

Zespół Analityczno-Projektowy

Podejmij wyzwanie i wyślij swoją aplikację. Możesz pracować stacjonarnie lub hybrydowo w naszym biurze  w Chorzowie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami ofert pracy.

Czytaj dalej

Zespół
Zespół
Zespół

Kogo szukamy?

Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Analityka systemowo-biznesowego do projektu optymalizacji procesów magazynowych oraz transportowych.

Jako Analityk systemowo-biznesowy będziesz współpracować w zespole projektowym wraz z innymi analitykami, programistami, testerami, projektantami UX, specjalistami DevOps i inżynierami sieci.

Twoim celem będzie wdrożenie systemu, który znacząco zwiększy efektywność i skuteczność operacji magazynowych.

Dołącz do naszego zespołu IT! Szukamy kompetencji na poziomie Mida.

Lokalizacja: Chorzów - w trybie stacjonarnym lub hybrydowym (hybryda w układzie max 3/2, czyli 3 dni w firmie, 2 dni zdalnie).

Jakie są zadania na stanowisku?

  • Zbieranie i analiza wymagań: identyfikacja kluczowych kwestii i definicja potrzeb biznesowych
  • Opracowywanie planów i modeli biznesowych: ciągła współpraca z jednostkami biznesowymi
  • Współpraca z programistami i testerami: skuteczna interakcja między programistami i testerami w celu zapewnienia jakości produktu i zgodności z wymaganiami klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Prowadzenie Backlogu i priorytetyzacja zadań zespołów
  • Monitorowanie i analiza rynku oraz ciągłe doskonalenie procesów
  • Dbanie o wykorzystywanie i szerzenie przyjętych praktyk zarządzania projektami oraz wdrożeniami
  • Tworzenie dokumentacji techniczno-biznesowej dla rozwiązań systemowych
  • Wsparcie zespołu w przypadku wystąpienia awarii i błędów krytycznych.

Jakich kompetencji szukamy?

  • Wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu IT, analizy danych, zarządzania projektami IT lub pokrewnego obszaru
  • Minimum 4 - letnie doświadczenie w pracy w analizowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności
  • Zdolność do analizy danych, identyfikowania potrzeb, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Znajomość narzędzi analitycznych i oprogramowania do wizualizacji procesów oraz wymagań
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole oraz adaptacji do zmieniających się wymagań projektowych
  • Proaktywne podejście do rozwoju produktu i rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację.

Mile widziane

  • Posiadanie certyfikacji z zakresu analizy biznesowej, zarządzania projektami lub technologii IT
  • Znajomość procesów biznesowych związanych z dostawą, magazynowaniem i sprzedażą części samochodowych
  • Znajomość SQL, zapytań bazodanowych.

Co oferujemy?

Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia – przed rozpoczęciem współpracy. Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Do wyboru: praca w trybie stacjonarnym lub hybrydowym (hybryda w układzie max 3/2, czyli 3 dni w firmie, 2 dni zdalnie)
  • Dobra atmosfera, współpraca i wsparcie zespołu IT
  • Możliwość rozwoju zawodowego (indywidualny program szkoleniowy, wsparcie w ścieżce certyfikacyjnej)
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Zniżki na części samochodowe
  • Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
  • System kafeteryjny z benefitami, dofinansowanie posiłków, karta Multisport
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych, do studiów podyplomowych
  • System poleceń pracowniczych.

Projekty, które zmieniły rzeczywistość biznesową