Podejmij wyzwanie i wyślij swoją aplikację. Możesz pracować stacjonarnie lub hybrydowo w naszym biurze w Chorzowie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami ofert pracy.
Kogo szukamy?
Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Analityka systemowo-biznesowego do projektu optymalizacji procesów magazynowych oraz transportowych.
Jako Analityk systemowo-biznesowy będziesz współpracować w zespole projektowym wraz z innymi analitykami, programistami, testerami, projektantami UX, specjalistami DevOps i inżynierami sieci.
Twoim celem będzie wdrożenie systemu, który znacząco zwiększy efektywność i skuteczność operacji magazynowych.
Dołącz do naszego zespołu IT! Szukamy kompetencji na poziomie Mida.
Lokalizacja: Chorzów - w trybie stacjonarnym lub hybrydowym (hybryda w układzie max 3/2, czyli 3 dni w firmie, 2 dni zdalnie).
Jakie są zadania na stanowisku?
- Zbieranie i analiza wymagań: identyfikacja kluczowych kwestii i definicja potrzeb biznesowych
- Opracowywanie planów i modeli biznesowych: ciągła współpraca z jednostkami biznesowymi
- Współpraca z programistami i testerami: skuteczna interakcja między programistami i testerami w celu zapewnienia jakości produktu i zgodności z wymaganiami klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
- Prowadzenie Backlogu i priorytetyzacja zadań zespołów
- Monitorowanie i analiza rynku oraz ciągłe doskonalenie procesów
- Dbanie o wykorzystywanie i szerzenie przyjętych praktyk zarządzania projektami oraz wdrożeniami
- Tworzenie dokumentacji techniczno-biznesowej dla rozwiązań systemowych
- Wsparcie zespołu w przypadku wystąpienia awarii i błędów krytycznych.
Jakich kompetencji szukamy?
- Wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu IT, analizy danych, zarządzania projektami IT lub pokrewnego obszaru
- Minimum 4 - letnie doświadczenie w pracy w analizowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności
- Zdolność do analizy danych, identyfikowania potrzeb, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Znajomość narzędzi analitycznych i oprogramowania do wizualizacji procesów oraz wymagań
- Komunikatywność i umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole oraz adaptacji do zmieniających się wymagań projektowych
- Proaktywne podejście do rozwoju produktu i rozwiązywania problemów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację.
Mile widziane
- Posiadanie certyfikacji z zakresu analizy biznesowej, zarządzania projektami lub technologii IT
- Znajomość procesów biznesowych związanych z dostawą, magazynowaniem i sprzedażą części samochodowych
- Znajomość SQL, zapytań bazodanowych.
Co oferujemy?
Benefity w naszej firmie są zróżnicowane w zależności od formy zatrudnienia. Szczegóły i zakres do uzgodnienia – przed rozpoczęciem współpracy. Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Do wyboru: praca w trybie stacjonarnym lub hybrydowym (hybryda w układzie max 3/2, czyli 3 dni w firmie, 2 dni zdalnie)
- Dobra atmosfera, współpraca i wsparcie zespołu IT
- Możliwość rozwoju zawodowego (indywidualny program szkoleniowy, wsparcie w ścieżce certyfikacyjnej)
- Niezbędne narzędzia pracy
- Zniżki na części samochodowe
- Pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie
- System kafeteryjny z benefitami, dofinansowanie posiłków, karta Multisport
- Dofinansowanie do nauki języków obcych, do studiów podyplomowych
- System poleceń pracowniczych.